Projekty domów
Adaptacja i zmiany
Dla deweloperów
Plac budowy

Załóż konto Z500
Zyskaj pełne wsparcie

Co zyskujesz?

  • rysunki szczegółowe do projektu
  • kontakt z innymi użytkownikami
  • informację o budowach w okolicy
  • specjalne promocje
  • obserwację innych budujących
  • dodawanie do ulubionych

Zimowa promocja w OKNOPLAST

Zimowa promocja w OKNOPLAST


Już jest! Zimowa promocja w OKNOPLAST

Od 9 listopada trwa zimowa promocja firmy OKNOPLAST. Czołowy producent stolarki PVC w Europie oferuje nawet do 46% rabatu na wszystkie systemy okienne. Jest to znakomita okazja dla klientów pragnących dostarczyć więcej naturalnego światła do swojego domu w zimowe dni, ponieważ akcja dotyczy również nowatorskiego okna PROLUX. Promocja trwa do końca grudnia.


Bogata oferta OKNOPLAST

Zakup okien to ważna inwestycja, dlatego warto starannie przemyśleć tę kwestię i zdecydować się na produkty, które będą spełniać wszystkie nasze oczekiwania dotyczące termoizolacyjności, bezpieczeństwa czy nowoczesnego designu. Szeroka gama produktów OKNOPLAST to gwarancja najwyższej jakości, dbałości o oszczędność energii oraz zastosowania najnowszych, innowacyjnych technologii. To, co wyróżnia OKNOPLAST to także ekskluzywne rozwiązania, niedostępne w ofercie innych producentów, jak np. profile VEKA, wykonywane tylko dla OKNOPLAST. Dodatkowo, markę wyróżnia fachowe doradztwo dostosowane do indywidulanych potrzeb każdego konsumenta. W salonach OKNOPLAST doświadczeni partnerzy handlowi są cennym źródłem informacji i wsparcia na każdym etapie zakupu oraz zapewniają profesjonalną usługę montażu, pozwalającą na zachowanie wysokich parametrów technicznych produktów OKNOPLAST.


Więcej naturalnego światła

Bardzo ważnym czynnikiem wpływającym na codzienne samopoczucie człowieka jest światło naturalne. Szczególnie w okresie jesienno-zimowym jesteśmy narażeni na deficyt promieni słonecznych. Kiedy dni stają się coraz krótsze, a pogoda nie rozpieszcza, szukamy schronienia w ciepłych i przytulnych pomieszczeniach. W trosce o zdrowie i nastrój OKNOPLAST opracował innowacyjny system okienny PROLUX, którego nazwę można rozumieć jako „sprzyjający światłu”. Idea nowego rozwiązania polega na zminimalizowaniu bariery słonecznej, czyli uszczupleniu profilu okna i zwiększeniu tym samym powierzchni szyby, dzięki czemu do pomieszczenia wpada aż o 22% więcej światła słonecznego. Nowatorski system PROLUX jest odpowiedzią na trendy w nowoczesnym projektowaniu budynków, w których kluczowe role odgrywają światło i przestrzeń.



Kontakt dla mediów:

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Magda Filipek
tel. 728 981 782
e-mail: m.filipek@oknoplast.com.pl

Agencja Partner of Promotion
Katarzyna Możdżonek
tel. 22 858 74 58 wew. 96
e-mail: k.mozdzonek@partnersi.com.pl


Dodatkowe informacje o firmie:

OKNOPLAST to międzynarodowa firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada rozbudowaną sieć ponad 2400 partnerskich salonów sprzedaży. OKNOPLAST zdobył wyróżnienie w konkursie Polska Firma – Międzynarodowy Czempion i został uhonorowany przez ambasadę RP we Francji, jako „Najlepszy Polski Exporter” produktów do tego kraju.

OKNOPLAST wspiera szereg inicjatyw lokalnych, m.in. Akademię AS Progres pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci. Działania marketingowe firmy zostały docenione w prestiżowych konkursach m.in. Dyrektor Marketingu Roku, Impactor czy The Champs Awards.

W czerwcu 2013 roku firma ogłosiła utworzenie Grupy OKNOPLAST,
w skład której wchodzą trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus. Pozwala to na jeszcze większe zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb klientów. OKNOPLAST działa w segmencie Top Premium. W portfolio firmy znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Spółka uruchomiła również produkcję własnych pakietów szybowych. Jako jedna z nielicznych firm OKNOPLAST oferuje autorskie rozwiązania, dostępne wyłącznie pod własną marką m.in. zastrzeżone wzorem wspólnotowym kształty profili okien z serii Platinium i Winergetic Premium oraz klamki i okucia z serii dESIGN+. Produkty firmy charakteryzują się zaawansowanymi rozwiązaniami w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższą precyzją i niepowtarzalną estetyką wykonania. WnD zajmuje się produkcją okien z segmentu ekonomicznego plus – o niższej cenie, ale wysokiej jakości. Siedziba firmy wraz z biurem, halami produkcyjnymi i magazynami o łącznej powierzchni 13 000 m² znajduje się w Rąbieniu pod Łodzią. Trzonem działalności Aluhaus są natomiast aluminiowe okna, drzwi wejściowe, fasady i ogrody zimowe. Produkty firmy nabyć można na terenie całej Polski.

W roku 2014 OKNOPLAST obchodził 20-lecie działalności. Przez ten czas wypracował pozycję firmy wytyczającej nowe trendy, marki, która stała się synonimem najwyższej jakości. Jako pierwszy w Europie wdrożył nowe, innowacyjne rozwiązania, które obecnie funkcjonują jako standardy w całej branży okien PVC, m.in. pięciokomorowy profil, szyba U=1,0, niski próg
z PVC do okien balkonowych, czy też brązowa uszczelka z EPDM.
W ostatnim czasie firma jako pierwsza wprowadziła tak unikalne produkty jak okno ColorFull czy Winergetic Premium Passive z barierą termiczną SpaceBlock, w której wykorzystano m.in. aerożel – materiał izolacyjny wykorzystywany przy budowie statków kosmicznych.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Globalna liczba klientów przez 20 lat działalności przekroczyła 1,25 mln. Aktualnie w firmie pracuje ponad 1000 osób.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE. Firma została odznaczona również certyfikatem „Zielone okno” potwierdzającym, że produkt nie zawiera rtęci, a w konsekwencji nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom. Były to m.in.: Godło Promocyjne „Teraz Polska”, Created in Poland Superbrands 2013/2014, „Budowlana Marka Roku 2014 i 2013”, „TopBuilder 2014, 2013 i 2012”, „Lider Rynku” i „EuroLeader” 2014 czy Premium Brand 2011. W 2013 roku okno energooszczędne Winergetic Premium zakwalifikowało się do finału konkursu Dobry Wzór, organizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego.

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy”. Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń. W 2014 roku spółka zaangażowała się w kampanię „Rak!To się leczy”, której celem jest przekonanie Polaków do badań profilaktycznych i uświadomienie społeczeństwu, że nowotwory można skutecznie leczyć.

Oceń artykuł
(
Ocen: 0
Średnia: 0
)

Co Ty na to?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Z500 Sp. z o.o., (05-077) Warszawa, ul. Trakt Brzeski 35, KRS 0000374974 (email kontaktowy: projekty@z500.pl).
^
Na stronach Z500 używamy plików cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu umożliwienia świadczenia usług, personalizowania treści na stronie oraz w Internecie i analizowania ruchu na podstronach. Kontynuując korzystanie ze strony, zgadzasz się ich wykorzystanie. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Aby ograniczyć wykorzystanie plików cookies, kliknij tutaj.