zamknij
projekty domów
adaptacja i zmiany
przyjazny kredyt
projekt z budową

KONTO Z500

Załóż konto Z500. Uzyskasz wiele przydatnych narzędzi:
  • dodaj do ulubionych
  • porównaj ulubione projekty
  • zobacz jak budują
  • zapytaj jak idzie budowa
  • zobacz kto buduje w okolicy
  • pobierz rysunki szczegółowe do projektu
ZAŁÓŻ KONTO
Masz już konto?
  • Z99

  • 109
  • 226 tys. zł

Mały, funkcjonalny dom z pokojem na parterze oraz kuchnią i wykuszem od ogrodu.

Zamów adaptację projektu

Kredyt na budowę - wypełnij wniosek

murowany
dostępność: 3 dni robocze
2 290 zł

Komentarze

Co piszą inni

Co Ty na to?

|
lub
|
podpisz się
^
Budowaliśmy już kilka domów z tego projektu w technologii szkieletowej i za każdym razem byliśmy pod wrażeniem tego jak ciekawie i różnie można zaadaptować stosunkowo niewielką powierzchnię na parterze domu oraz jak dobrze przemyślana jest przestrzeń mieszkalna projektu z99 . Oczywiście zawsze na etapie adaptacji projektu wprowadzane są jakieś zmiany, ale są to detale raczej kosmetyczne, co świadczy dobrze o uniwersalnym charakterze domu. Projekt jest nam dobrze znany, dlatego jeśli ktoś byłby zainteresowany bardziej stroną techniczną budowy, zachęcam do kontaktu z nami lub odwiedzenia naszej strony internetowej: www.balowood.pl
Przymierzam się do budowy tego domu w technice szkieletowej na Podhalu.
Mam pytanko dotyczące projektu. Czy w projekcie w wersji drewnianej są fundament tradycyjny czy płyta fundamentowa?
W moim przypadku prawdopodobnie będzie wskazana płyta a nie tradycyjny fundament.
Kolejne pytanko o szacunkowy kosztorys dla techniki drewnianej (dla murowanej jest na stronie).
Można go dostać w wersji szacunkowej przed zakupem projektu? Chodzi mi o sprawdzenie czy firmy, z którymi rozmawiam podają w miarę przybliżone wartości.
Do kaam : Chodzi tu głównie o przepisy, które mówią że w pomieszczeniu z piecem na paliwo stałe należy zapewnić osobne wejście z zewnątrz. Jeśli pomieszczenie miałoby min. 30m3 kubatury oraz moc pieca nie przekraczałaby 10KW - osobne wejście z zewnątrz nie byłoby konieczne.

DGP - dystrybucja ciepłego powietrza z kominka nie zapewni stałego zasilania kaloryferów oraz podgrzania ciepłej wody użytkowej. DGP jest raczej stosowane jako doraźne dogrzewanie budynku / wspomaganie istniejącej instalacji grzewczej.
Do Kaam : Wszystkie modyfikacje ustala się na etapie adaptacji właśnie z Architektem Adaptującym.

Szczegółowe możliwości odnośnie doboru właściwego pieca i co za tym idzie ostatecznego wyglądu pom. gospodarczego ustalą Państwo również na etapie adaptacji.

Ilość wprowadzania zmian w projektach gotowych jest praktycznie dowolna i wynika głównie z ostatecznej decyzji inwestora. Należy jedynie pamiętać, aby każda zmiana była zgodna z przepisami i obowiązującymi wymogami praw. bud.
Paweł
Do Wojtek Ś. : Wystarczy wpatrzeć się w rysunki.... Wentylacja łazienki jest z komina znajdującego się w kotłowni. Komin ma jeden kanał spalinowy (duży) i dwa wentylacyjne, z czego jeden z nich idzie do łazienki.
jeśli chodzi o kuchnię, to jest ona typu otwartego, więc posiada wentylację wspólną z salonem, czyli mała część komina w salonie.
Wiem co piszę, ponieważ mam taki projekt i przeanalizowałem go dość dokładnie.
loris
Jeszcze dodam, ze żałuję, ze nie wydłużyliśmy domu o metr z przodu i z tyłu ale na początku trafiliśmy do okropnego projektanta, który powiedzial nam horrendalna cene za takie wydłużenie i zaznaczył że on sie tego raczej nie podejmie bo krótko mówiąc za duzo roboty przy tym.Potem poszlismy do innego z innymi zmianami w tym projekcie i o tym zwyczajnie juz nie myśleliśmy.
loris
My w tym domu robimy na calości ogrzewanie podłogowe oraz tylko profilaktycznie pod grzejniki, gdyby się okaząlo, że podłogowe to za malo.Kominek tez profilaktycznie zwykły ale na razie nie przewidujemy.Jesli juz to dekoracyjna kozę.Woda będzie grzana piecem od ogrzewania.Na razie nie mieszkamy więc trudno mi powiedzieć jak to sie sprawdzi ale myślimy o tym, by jak najtaniej ogrzewac dom i ciepła wodą z zaznaczeniem, że bardzo lubię ciepło w domu i musze mieć ciepło.23 stopnie w dzień musi byc.
Jarek
Witam

Szukam projektu domu, który będziemy uzytkowac jako domek letniskowy ale całoroczny. Dom musi mieć 3 sypialnie ale nie musi mieć poddasza. Projekt Z99 najbardziej nam sie spodobał ale zastanawiam sie czy nie wystarczy coś mniejszego...? Ponadto zastanawiam sie nad ogrzewaniem - czy tylko kominek i ogrzewanie podłogowe elektryczne oraz grzejniki elektryczne (jesienią i zima będziemy tam przyjeżdżać pewnie nie częściej niż raz w miesiącu) czy może lepiej jednak ogrzewanie wodne z kominka z płaszczem wodnym...? Moze ktos z Was już przez takie "dylematy" przechodził i może coś doradzić? Może Projektanci mogliby coś zaproponować?
Z gory dziękuje ;-)
JA
witam. mam pytanie.
jaki jest wg was lepszy projekt :
- z14 pracowni z500
Tutaj kilka realizacji:
http://z500.pl/plac-budowy/Z14/200/tablica/a-jak-budowa.html
http://z500.pl/plac-budowy/Z14/57/tablica/Adam.html
http://z500.pl/plac-budowy/Z14/76/tablica/Nasz-Z14.html
zmian w tym projekcie nie byłoby wiele, chyba w ogole, no poza oknami ale takto nic. Jednak niestety nie urzeka mnie dom zewnątrz, totalna klapa bym rzekła. ale układ pomieszczeń ma bardzo ciekawy i funkcjonalny

czy

-z92 pracownia z500
http://z500.pl/projekt/Z92,Wygodny-dom-z-duza-kotlownia-na-paliwo-stale-pralnia-oraz-pokojem-na-parterze.html
Niestety nie ma realizacji.
Ale tutaj układ pomieszczen tez jest bardzo ciekawy i funkcjonalny. No i zewnątrz też fajnie wygląda ;)
Prawie w ogole zmian by nie było w tym projekcie, jak już to tylko takie poprawki kosmetyczne. ;)

czy
-z99 pracownia z500
http://z500.pl/projekt/Z99,Maly-funkcjonalny-dom-z-pokojem-na-parterze-oraz-kuchnia-i-wykuszem-od-ogrodu.html
Zmiany w tym projekcie byłyby nastepujące: wydłużenie domu z tyłu o metr ( w celu wiekszego salonu i kuchni) i wydłużenie domu z przodu o pół metra (żeby wieksza była kotłownia)
Realizacja domku:
http://vimeo.com/30537190
Wydaje sie ten domek także ciekawy ale i również bardzo przytulny.
Jaki wg Was lepszy byłby projekt.
PROSZĘ O POMOC.
załaduj więcej
Co ulepszyć?